Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Το θύμα στην εικόνα είναι η τριτοβάθμια εκπαίδευση και οι θήτες...ξερετε...


      Με το που πατάς το πόδι σου στο πανεπιστήμιο αν είσαι έστω και λίγο υποψιασμένος/η αντιλαμβάνεσαι από μακριά την δυσοσμία της σαπίλας και την αποπνικτική ατμόσφαιρα της μιζέριας και της εκμετάλλευσης που αναδύεται καμουφλαρισμένη. Άτομα που μέχρι αυτή την στιγμή αγνοούσαν την ύπαρξη σου, ξαφνικά σε περικυκλώνουν, σαν αγέλη αιμοβόρων ζώων έτοιμα να σε καταβροχθίσουν, με ένα χαζοχαρούμενο προσωπείο που κρύβει την χυδαιότητα και τη ανυπομονησία που σίγουρα διαγράφεται στα αληθινά πρόσωπα τους, προκειμένου να σε «προσηλυτίσουν» στην «ομάδα» τους. Οι περισσότεροι χωρίς (?) λογική εξήγηση πέφτουν στην παγίδα. Χαίρονται που βρήκαν καινούρια φιλαράκια χωρίς καν να χρειαστεί να αναφέρουν ποιοι είναι. Η άγνοια, η αδυναμία κρίσης και αντίδρασης ή και η αποκρουστική υστεροβουλία διατηρούν μια τελματώδη κατάσταση που δυστυχώς λίγους φαίνεται να ενοχλεί. Άτομα που πρόκειται να γίνουν δάσκαλοι ( στη προκειμένη περίπτωση) αποδεικνύονται εντελώς κενά. Πως άτομα που δεν έχουν άποψη, δυνατότητα επεξεργασίας και κριτικής καταστάσεων ,που παθητικά αποδέχονται να γίνονται έρμαια κομματικών και άλλων συμφερόντων θα προσφέρουν αξίες σε νέα παιδιά? Πως άτομα που ντύνονται όλα το ίδιο, έχουν τον ίδιο ανούσιο τρόπο διασκέδασης και δεν μπορούν να βρουν διαφορά από αυτόν με την έννοια ψυχαγωγία, που ακούνε την ίδια (επιβαλλόμενη από αλλού) απολιτική, χυδαία και (στην τελική) ανούσια «μουσική» , που κάθονται και αμπελοφιλοσοφούν παίζοντας τάβλι στο κυλικείο χωρίς να ενδιαφέρονται για το τι γίνεται παραέξω, που δεν μπορούν να δεχτούν το διαφορετικό και το μη οικείο, που είναι προσκολλημένα στις ίδιες σάπιες ξεπερασμένες ψευτοαξίες του παρελθόντος, θα διαμορφώσουν χαρακτήρες σε μαθητές από 5 μέχρι 13 ετών? Πως «δάσκαλοι» που ενδιαφέρονται για το βόλεμα, εθελοτυφλούν μπροστά σε γεγονότα και γενικά αδιαφορούν και υπακούουν θα δώσουν το έναυσμα σε μικρά παιδιά να αμφισβητούν, να κρίνουν με τα δικά τους κριτήρια, να αντιδρούν, να αντιστέκονται, να διεκδικούν, να απορρίπτουν, να ανατρέπουν, να δέχονται και γενικά να διαφοροποιηθούν και να μην καταντήσουν ένα (κακέκτυπο ή έστω πιστό) αντίγραφο των αποτυχημένων παλαιότερων γενεών? Αυτή η κατάσταση που είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, επικρατεί σε όλων των ειδών τις σχολές και όχι μόνο στο παιδαγωγικό, κάτι που αποδεικνύει μεταξύ άλλων και το πόσο ανούσιο (εκτός από το ότι είναι εχθρικό προς όσους σκέφτονται και επιθυμούν να μορφωθούν αληθινά και ουσιαστικά) είναι το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι λοιπόν, το πανεπιστήμιο έχει καταντήσει τσιφλίκι των κομμάτων που αλωνίζουν σε αυτό, διαιωνίζοντας με αυτόν τον τρόπο την καταθλιπτική ηττοπάθεια, τραγικότητα, παρακμή και τον πλήρη συμβιβασμό. Για όλους τους παραπάνω λόγους μαζί με κάποια παιδιά που συμμερίζονται παρόμοια περίεργες, αιρετικές ή και ανώριμες(δεν υπάρχει χειρότερη λέξη αλλά τέλοσπαντων…) σκέψεις αποφασίσαμε να κάνουμε μια ομάδα που ξεφεύγοντας από την στενή έννοια της παράταξης να αντιδρά σε αυτά. Αλλά θα υπάρξει ανάρτηση κειμένου αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτό σύντομα…

Υ.Γ. : Οι Sodom είναι θεοί…
Υ.Γ. 2 : Α, ρε εφαρμοσμένη δισκογραφία των Cannibal Corpse που χρειάζονται μερικοί…


2 σχόλια:

aasxetos είπε...

Είσαι κάφρος,και παλιοφασίστας,άντε τράβα κάνε καμιά εκδρομούλα στην μύκονο με την παράταξη σου,(της ΔΑΠ) και άσε την δημιουργία φυτώριων στο Καθαρό πανεπιστήμιο της Ρόδου.ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

thanos126 είπε...

Άντε ρς βρωμοπαόκι... Με κατατρόμαξες... Θα τα πούμε πάνω για καφεδάκι...